عنوان: ارزش از ديدگاه مشتری قالب بندی: WORD تعداد صفحه: 19 این تحقیق در مورد ارزش از ديدگاه مشتری بوده و به بررسی مدل ها ، گروه ها و مولفه های ارزش می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های اقتصاد و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد. چكيده جهاني شدن تجارت و اقتصاد و پوياتر شدن رقابت، نقش مشتريان را در سازمانها تغيير داده است نگاه امروز سازمانها به مشتريان تنها يك مصرف کننده صرف نيست. مشتريان در سازمانهاي امروز در توليد کالا و ارائه خدمت، رويه هاي انجام امور و فرايندها ، توسعه دانش و توان رقابتي، همراه و همگام اعضاي سازمان هستند. بنابراين مديريت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتري و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترين مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مديران سازمانها محسوب مي شود. در دانلود مقاله حاضر تعاريف و مدلهاي موجود در زمينه ارزش از ديدگاه مشتري مطرح و نقاط قوت و موارد كاربرد برخي از آنها تشريح شده است. مقدمه اخيرا مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصا اين مساله كه آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از ...